Trevlig kväll asså !

Godkväll allesammans!
Hoppas att alla har haft en lika trevlig kväll som mig för min har verkligen vart asrolig! Drog först till konsum med linnea och köpte lite godis,sen drog vi till hamnvik och träffade tiffany,bea,dennis,oskar,jeppe,ollie och edvin. Tror att det var alla? Och vet ni? Jag badade! Fast var ju inte första doppet men ändå. Sen drog vi ner till hamnen och töntade oss på en lekgrej för småungarna. Aja linnea och jag drog hem till mig runt elva och då satte vi oss i vardagsrummet och drack hallonsoda och åt lite chips! Hon drog nyss och jag sitter och kollar på sex and the city.

Har verkligen vart en kanon kväll måste jag säga. Så jävla skönt med sommarlov ju för det bästa är ju nästan utekvällarna med trevligt folk! Haha,nej men nu ska jag fortsätta att kolla på sex and the city. Vi hörs imorrn.PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0