trevlig kväll igår!

Godmorgon sötisar:)!
Gud vilken kväll igår,hann inte blogga något mer för på kvällen träffade jag och linnea samuel och drog och handlade massa gott! Sen drog vi hem till theo och va hos honom ett tag. Var verkligen jätte trevligt. Satt i hans typ''utehus''var jätte gulligt med en  soffa och allt. Drog runt elva tiden och då drog jag och linnea direkt hem till mig och fixade oss lite för sängen och sen somnad båda jätte fort. Imorrse vaknade vi runt tio-halv elva tiden och då gick vi direkt upp och fixade frukost och nu sitter vi här och kollar på mtv movie awards. Lite senare ska linnea dra till sjukan och då ska jag nog sola lite. Är ju faktist lite sol ute! Härligt. Vet inte idag vad som händer,tror att det blir att vara med linnea fårse hur hon mår och om hon orkar;). Men vi hörs senare.PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0