TRÖTT

Godkväll allesammans !Har precis tagit ett långt varm bad och gud så
skönt det va,hade en liten ''tid för mig själv''stund,då jag rakade benen,
hårinpackning och annsiksmask ! Så nu är jag riktigt fräsh .Hääärligt!
Är verkligen grymt trött också !Sitter nästan och sover,men vart det när
jag solade idag . Så ska bli skönt att lägga sig i sängen och kolla på en film
eller något.Fast kommer bli jätte pigg säkert när jag lägger mig ner
för kommer ligga och tänka på att det är sommarlov imorrn ! Det va ju
inte längesen det låg snö på marken,eller hur ?Min dag imorrn kommer iallafall
se ut såhär att först drar jag till skolan och så,sen träffar jag bestis och går ner
till hamnen och käkar glass med henne.Sen på kvällen blire fix hos henne sen drar
vi ut och träffar massvis med folk och dansar hela natten !Haha fett mys !
Menmen vi hörs imorrn sötnosar,PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0