Vart ute hela dagen!

Hej sötisar!
Kom precis hem från att ha vart med underbara tiffany hela dagen! Har bara vart ute och träffat lite folk och så. Me har haft hur roligt som hellst. Har nog cyklat runt i hela nynäs och fram och tillbaka till coop forum,haha vårt nya hem! Nejdå men kom somsagt nyss in och sitter och kollar på tv. Ska snart borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och äta glass och kolla på sex and the city! Favorit serie ju! Haha,har precis snackat med julia också om det ''senaste''haha nej men lite planer för sommaren och så! Ajuste ni som inte visste det så har jag ju tagit hål i örat längst upp,aja men det är ju först ett plastörhänge och vet ni? Jag har bytt ut den till en liten pärla nu. Är bara ett tillfälligt örhänge och ska köpa nytt någon dag.

Menmen har inte så mycket mer att skriva om. Imorrn ska jag vara med linnea,tror jag? Hoppas det för ska tydligen bli bra väder och då ska man ju dra ner och sola&bada.Äntligen lite sommarväder fan! Menmen nu ska jag ta och fixa iordning lite glass så hörs vi senare.PUSS!

bild på mig och tiffany från idag på cooop:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0