Grillat

Hello there sunshines!

Förlåt
för att jag inte har bloggat så jätte mycket idag men har egentligen inte haft så mycket att blogga om. Har inte gjort så specielt mycket typ suttit ute och solat och suttit inne och kollat på tv. Har haft en grymt tråkig dag då jag faktist inte gjort någonting alls. Har precis ätit iallafall. Biff och potatisgratäng. Sitter iaf och snackar med alice på msn och damn, I miss you girl! Måste ta och ses när du kommer hem ifrån kroatien. Inte lite brun hon lär vara så nu måste det fan vara sol tills hon kommer hem så man inte ser ut som värsta blekfisen gämnfört med henne.

Har väll inte så mycket mera att berätta om. Bara för att min blogg inte ska bli så enformig, alltså att jag bara skriver om min vardag och sånt så ska jag hitta på något skoj snart. Så kolla in här igen om en liten stund så ska ni få se på andra grejer. Haha okej det där lät konstigt men ni vet vad jag menar. Vi hörs snart då. PUSS!

Om du bara visste hur mycket jag älskar dig! Haha bjussar på den söta bilden!


Kommentarer
Postat av: linnea

nej men fy vad söta :OOOOOOOO -.-<3

2010-06-26 @ 21:55:27
URL: http://luhhh.blogg.se/
Postat av: Arigry

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-05-30 @ 15:06:40
URL: http://arigry.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0