liseberg

Hello everybody!

Är ju i göteborg nu som alla vet och har vart på liseberg nästan hela kvällen. Åkte balder och kanonen för första gången idag. Haha fan va stolt jag är! Sen så gick jag och mamma något spökhus och fan va läskigt det var. Skrek typ hela tiden. Haha men kul vare. Kom hem för kanske en halvtimme sen och har precis badat. Så nu känner jag mig riktigt fräsh. Mamma och pappa sitter nere i resturangen och jag är här uppe på rummet. Är riktigt yr och mår lite illa efter allt åkande. Ikväll blire iaf att bara vara på rummet och mysa. Ska kolla på sex and the city om ens trean finns! Men det måste det göra. Ska upp väldigt tidigt imorrn också. Ska hinna med båten som går över till danmark redan klockan åtta. Sen ska vi hinna äta frukost på hotellet också. Menmen nu kommer en liten bildbomb från liseberg. Se och njut!




Min mamma är något bra :)


Kommentarer
Postat av: linnea

och lite av godiset borde ni då ge till mig för att jag är bäst:D<3

2010-06-29 @ 22:52:03
URL: http://luhhh.blogg.se/
Postat av: celina

åååh vill tbx till liseberg och göteborg så jäkla fint! :D

haha va tyckte du om balder då ?? :P

2010-06-30 @ 00:31:37
URL: http://ceelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0