2 dagar kvar ..

Hej allesammans !
Ja då va det den sista riktiga skoldagen för min klass iaf !Imorrn är det
utedag hela dagen så inga lektioner inte .Nice!Skoldagen har iaf vart okej,efter
skolan drog jag,natta och alice hem till alice och satt på datorn och kolla massor
med filmer.HAHA !Sen drog vi till kvantum och handlade godis till imorrn!Får ha
med godis för att det typ är sista skoldagen,Mums!Sen gjorde jag och natta
sällskap hela vägen hem och när jag kom hem drog jag direkt ut med linnea och
cyklade till nss och cyklade förbi niorna på skolan som va där.Dom hade
tydligen bal !Haha vissa vart ju inte så glada när vi cyklade fram
och tillbaka .Men efter det drog vi hem till mig och käka pizza.Blä !
Aja linnea drog för en halvtimme sen och sitter och kollar på tv med pappa
just nu ! Har bråkat med päronen hela dagen också.Aja skitsamma.vi hörs senare
eller något.PUSS!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0