Vart ute hela dagen!

Hello there!
Gud så min uppdatering suger! Men har knappt varit hemma idag faktist. Var först med julia och tänkte dra ner och bada men det blåsde för mycket. Sen drog vi hem till henne och kollade på sex and the city.Sen vid sex tiden cyklade jag hem och käkade mat. Sen efter det drog jag ut igen och träffade linnea och då drog vi till hamnvik och jag tänkte bada men fan vilken badkruka jag är! Linnea badade däremot;). Sen efter ett tag träffade vi dennis och oskar så drog hem till dennis och va där ett tag. Kom hem för typ 5 minuter sen och sitter vid brorsans dator för pallar inte sitta vid min. Är aspigg också så ska väll kolla på tv eller något.

Imorrn ska jag vara med tiffany och gud så länge sen det var.Så det ska bli jätte kul! Hoppas att det är bra väder så man kan sola&bada också! Men vi hörs imorrn.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Http

NICE SITE WELL DONE

2011-01-18 @ 10:39:06
URL: http://http.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0