Vart ute hela dagen!

Hello sunshines!

Gud vilken härlig dag. Har verkligen vart ute hela dagen. Träffade tiff på nicksta runt halv tolv något och då solade vi lite först,sen drog vi till hopptornet och träffade massa folk. Hoppade trean. Haha högre vågar jag fan inte hoppa! Sen lite senare drog vi till pizzerian och käkade lite sen cyklade vi tillbaka till nicksta och badade. Kom nyss hem iallafall och har haft en grymt härlig dag. Har vart ute exakt hela dagen och brun har man blivit. Speciellt i annsiktet. Men fyfan va jag känner att det bränns just nu. Kommer ju vara väldigt lätt att somna ikväll/inatt. Nu måste jag iaf snart börja packa. SUCK! Får bli en massa kläder som ska ner i väskan för imorrn åker vi. Kommer bli så jävla nice att komma bort ett tag från lilla nynäs. Ajuste jag kommer förrästen inte ha tillgång till internet när jag är i danmark. Tänkte ju ta med min dator men det kommer inte att funka med internetet. Får hoppas på att det finns en dator på hotellet men tänker ändå ta med mig datorn så kan jag uppdatera lite i göteborg och lägga in bilder från lisberg och så. Menmen nu ska jag börja packa så hörs vi senare.PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0