40 minuter kvar...

40 minuter kvar....Tills jag är 14!Mina sista minutrar som 13 åring just nu,men 13 har inte vart så dåligt..Har gjort massor av roliga saker,och sånt man ibland vill glömma.Men mitt år som 13 har iallafall vart jätte bra.Har lärt känna nya vänner,och haft ett toppenliv!Nu är det bara att önska att 14 blir lika bra,om inte bättre.Hehe men nog snack om det.Kom precis hem,har ju vart med linnea,samuel&calle!Hade roligt like always.Var hos linnea ett tag,sen stack vi ut och jag har nog aldrig frusit så mycket om mina fötter har gått i 1 meter(känndes så)hög snö med mina puma skor.Så smart man är!Men kom nyss hem iallafall och är skittrött!Bäst att somna fort ikväll/inatt så man kommer upp tidigt imorrn.Fast lovar,jag kommer vakna typ 3 i natt och inte kunna somna om.Haha,har alltid svårt att somna dagen innan.Tur då astt jag fyller på en lördag att jag inte har skola efter och sånt.Menmen ska snart lägga mig i min sköna säng med sminket var på.Har ingen ork att ta bort det,men bryr mig seriöst inte om det just nu.Hellst av allt vill jag bara sova nu.Men vi hörs imorrn då jag är 14 år,så kanske migg sista inlägg som 13 åring.who knows?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0