åhh längtar tills imorrn!

Hejhej alla söta bloggläsare!
Ligger i min säng just nu och kollar på någon film på tv,vettefan vilken eller vad den handlar om.Men så var nyss min brorsa och hanlade världens godaste choklad till mig,diggestive marabouu!Åhh så gott,har inte ätit godis på hur länge som hellst.Så nu tycket jag att jag var värd det.Har iallafall nyss tvättat bort sminket men min favorit sminkborttagning,och smörjt in annsiktet med 2 superbra annsiktskrämer från body shop.Asså shit jag kan inte sluta tänka på att jag ska till romme imorrn,tänk va härligt att vara där hela helgen och bara komma bort några mil utanför nynäshamn,så skönt!Men lite synd att bara kunna åka skidor en dag,men inte kul att åka skidor i typ dimmigt och regnigt väder heller,sen äre ju alltid nice att shoppa fan!Har bestämt mig för att jag ska iallafall köpa en ny foundation och försöka hitta ett bra nyss solpuder.Mitt är slut och sånt.Ajuste idag när jag skulle köpa kontantkort till mobilen på 100 kronor,så fick jag stå i kö ett tag.Sen när jag kom fram och sa vad jag skulle ha och allt så gav han mig kvittot med pengarna som jag betalade för kontantkortet häftat på kvittot.Haha vet inte nu om ni fattar men behövde inte betala för mitt kontantkort idag till mobilen.Asnice ju!Alltid bra med lite mera pengar i plånboken!Asså shit ja är verkligen inte ett dugg trött!Ska ju typ upp vid halv sju eller något imorrn,måste ju dusha och packa lite och sånt skit.Skönt att inte behöve stressa till skolan,åhh tycker bara synd om er som ska till skolan,eller nej det gör jag inte,haha suuuuuuuuuckers!Fast ioförsig så äre ju bara en dag men vafan gör det?Skönt att bara slippa skolan,menmen nu ska jag stänga av och borsta tänderna.Får se om jag hinner med ett snabbt inlägg innan jag drar men det lär jag nog göra.
Puss på er,och godnatt!sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0