åhh trött på skolan,reeedan!

Hejsan alla söta bloggläsare!
Sorry...Men har inte hunnit bloggat så mycket idag,skolan idag var ganska bra.Fick se mitt matte prov och vart väldigt nöjd med resultatet.Är jätte dålig i matte men tror jag fick vg för det.Ett stort pluss!Men efter skolan drog jag med linnea till centrum och följde med henne till doktorn.Sen drog vi ner och fikade en snabbis.Och sen efter det ringde vi theo och drog hem till honom och typ snackade,kollade på tv och lite annat haha.Sen åkte vi hem med mamma&pappa och då skjussade vi först hem linnea och sen drog jag hem och käkade,har också gjort klart en sak och har bara en läxa eller vad det nu är kvar!Och sen en matte läxa som skulle vara inne fredagen innan skolan slutade....ÅHHH suck!Så mycket läxor och så lite tid ju..Men ska väll plugga allt vad jag orkar nu men ändå inte för mycket för det är oftast så när jag pluggar verkligen allt jag pallar,det är då jag alltid glömmer bort allt den dagen vi har provet eller något.Aja menmen imorrn ska jag iallafall till tandläkarn tidigt på morgonen.Brukar alltid få gå dit halv tio eller något,alltid lite sovmorgon men nu har jag fått en tid klockan kvart över åtta.Typ samma tid som vi brukar fast 5 min senare.Haha lite sovmorgon iallafall.Haha,ska laga en tand också.Är inte ett dugg nervös för vet själv att det inte gör så ont.Har gjort det typ en gång tidigare och många säger att det gör ont och sån men jag tycker knappast att det känns.Men nu ska jag nog lata mig i soffan eller göra svenska läxan.Ska bara läsa en text men den är ganska svår så kanske bäst att läsa den lite.Aja puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0