Åhhhh faan!

Åhhhhhhh Något sur jag är just nu,vad hände med melodifestivalen?
Varför vann inte min beebis för?Alltså eric saade,och den
där jävla anna blablabla.För det första;Hennes låt suger och för
det andra så kan hon fan inte ens sjunga....Seriöst just nu
skulle jag kunna leta upp den där anna blablabla och strypa henne så får iallafall
Salem vara med,han kom väll iallafall tvåa?ÅHHH .Ska aldrig mera
kolla på melodifestivalen,det här var ju fan skandal,förra året en operasångare,
och sen nu en tjej som typ är 15 år som inte ens kan sjunga?
Förlåt för att mitt dåliga humör går ut över er,men är så jävlans förbannad.
Röstade på bebis 2 gg och salem 1 gång,skulle ringt igen men då kom jag inte
fram...Aja får väll försöka glömma detta....

Imorgon iallafall så ska jag&emilia ha privatlektion.Då vi ska rida
sötnosarna ida&donna,kommer bli jätteroligt!Tror linnea skulle med och kolla
på också trevligt.Ajuste skulle ju vara med linnea ikväll men så kommer
hon med 2 till snubbar,haha hugo&samuel!Fast trevligt hade vi.Fick ett presentkort
som jag verkligen ville ha&behövde!Smink&smycken.Haha sen en ehm...
jätte fin täckning...Hahahah!Ska fan rama in den.Men nu ska jag gråta
mig till söms för att min älskling åkte ut
puss&godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0