äntligen fredag!


(körde på mittbena idag!)

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Sovit gott?Det har jag!Somnade väldigt tidigt igår,innan nio tillochmed!Men var riktigt trött också.Och idag vaknade jag innan sex och var ovanligt pigg!Så gick upp typ lite efter och fixade mig och nu är jag klar!Fick bli mittbena idag som ni ser.Har verkligen gott om tid för drar typ fem i åtta till skolan.Asnice!Efter skolan blir det att dra ner till centrum och kolla på ett par nya skor jag ska få nästa vecka.Har tänkt på en sak att dom senaste dagarna har jag bara vart glad hela tiden.Kan det vara personerna jag umgås med eller bara det att jag haft riktigt bra dagar?Inge problem och inget bråk.skööönt! Men idag är det iallafall fredag och som jag längtat,en vecka kvar till påsklovet.Fan va skönt det kommer att bli!

Men sitter just nu och kollar på tv.Arn tempelriddaren,ganska bra film synd bara att jag inte hinner se hela.Menmen nu måste jag snart dra to school.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Kabutomushitom777

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-01-26 @ 14:03:11
URL: http://kabutomushitom777.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0