är fortfarande sur över igår

Godmorgon alla söta bloggläsare!
sovit gott? Själv kan jag inte påstå att jag sovit som en gud,
har vart så jävla sur över att inte eric eller salem vann och att det
var anna som inte ens kan sjunga.Aja annars har jag väll sovit
rätt så bra,somnade ganska tidigt,typ vid halv tolv eller något.Men hade en jätte
trevlig födelsedag igår! Vill fylla år oftare hahaha.
Menmen idag ska jag ju rida privatlektion m emilia.Jätte roligt!
Menmen hursomhellst så ska jag väll snart äta frulle och sen fixa mig lite snabbt.
Hörs senare.Puss!


Kommentarer
Postat av: Natta

är också jävligt sur =(<3

2010-03-14 @ 11:44:01
URL: http://onlynattaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0