asnice skoldag faaan!

Hejsan alla söta bloggläsare!
Hur mår ni då?Själv mår jag jättebra!Verkligen,skolan idag har vart asnice.Skulle ha bild egentligen men våran bildlärare var tvungen att dra så vi hade typ en och en halv timmes lång rast.Drog ner till centrum med brudarna och shoppade,haha nej men köpte en mascara.Bara det att jag köpte en brun...Men men är inte så stor skillndad.Slutade iallafall halv fyra och då kom mamma och hämtade mig,luhh åkte också med.Vi åkte till coop och köpte hårfärg till mig då jag fick en mascara helt gratis!Haha så onödigt att köpa en ny idag då...Men den jag fick på köpet va ju inte den allra bästa.Men den funkar ju.Menmen sen drog vi hem till mig och satte i hårfärgen.Vart bra,bättre än innan och mörkare!Så nu har jag typ mörkbrunt nästan lite svart....Aja vart ju snyggt iallafall.Menmen ska snart börja plugga till ett engelska läxförhöret som är imorrn.Kan ingenting,är glosor så inte så jätte svårt ju.Men vill verkligen kunna dom.Hade ett hörförståelse prov idag också på engelskan och det gick jätte bra!Svarade nästan på alla,eller alla utom en men är jätte nöjd med min insatts!

Aja var ju hos tandläkarn idag och fyfan va ont det gör att laga!Fick nästan tårar i ögonen och jag hade kinden full med bedövning så kunde inte skratta,le eller vissla.Så alla försökte typ få mig att skratta idag.Haha och linnea sa att jag såg ut som göran persson?:OHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH!Bästa kommentaren ju vafan!Men men gör inte så mycket just nu,kom nyss hem.Eller var bara ute en stund med linnea.Följde en bit med henne hem och fyfan va det är mörkt på kvällarna nu förtiden.Såg ju knappast något.Ajuste shit hörrni idag är det 3 dagar kvar tills jag fyller år.Fan va jag längtaaaar!Wiie,men nu ska jag plugga,ajuste tänkte lägga ut en bild på håret men fick inte till någon bra bild för man såg inte skillnad,aja något ni får leva med;)

Kommentarer
Postat av: Antonadriana

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-12-01 @ 06:24:00
URL: http://antonadriana.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0