bästa dagen!

Godkväll alla söta bloggläsare!
Hur har eran dag varit då?Min har vart jätte bra!
Julia kom hem till mig med partyhatt och en chokladkaka i handen
med ett ljus i och sjöng ''jag må hon leva''.Du är underbar!
Fick ett jätte fint halsband med ett ''R'' på och sen lite badsaker,exakt
det jag önskat mig!Var iallafall hemma hos mig ett tag,sen drog vi ner till
centrum och köpte kontantkort till mig och gick och fikade.Sen drog vi hem
till henne en stund och kollade på tv och satt vid datorn.Båda var jätte trötta
så man höll på och somna.Satt och kollade på byggare bob med hennes söta lillbror!
Plutten ramlade ner från bordet!:(Ajaj!Menmen drog hem sen vid halv sex eller
något och då käkade jag.Och nu har jag precis käkat och sitter i vardagsrummet
m datorn i knäet och kollar på tv med morfar&pappa.
Lite senare kommer luhh till mig och då ska vi kolla på melodifestivalen
och öppna paket.HIHI,mmmmee love!
Vet inte om vi ska dra ut eller något sen heller,får väll se helt enkelt.
Men nu ska jag fortsätta att njuta av dagen så hörs vi senare.Puss!

bild tagen med min nya mobil!<3


Kommentarer
Postat av: Natta

haha :D<3 men det var bara kanske :P

2010-03-13 @ 18:43:05
URL: http://onlynattaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0