can you meet me halfway?

Godkväll alla söta bloggläsare!

Hur mår ni då?Själv är det bara bra med mig,är lite förkyld från idag.
Men annars är det bara bra med mig!Åkte ju och hämtade mitt paket,
men det var bara tröjan som kom med,shortsen får jag väll någon annan gång!
Men tröjan var jätte snygg på.Blir att ha den på imorrn.Snyggt!

Just nu sitter jag iallafall och snackar m linnea på msn och planerar m henne om imorrn.
Då ska hon komma till mig tidigt på morgonen,och då ska vi äta frukost och fixa oss.
Har ju sovmorgon imorgon som tur är!Till tio så kommer bli riktigt skönt att iallafall sova ut
en timme mer.Och så får man ju mer tid till att fixa sig och sånt.Har ändå en ganska så
lång dagslutar vid halv fyra,men onsdagar brukar gå fort faktist.Hoppas att den gör
det imorgon med!Men nu ska jag snart tvätta bort sminket och kolla på tv,
fast det är verkligen ingetbra ikväll.Aja blir nog kanske att kolla på new moon..Igen!Haha
Puss på er alla söta bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0