dålig uppdatering igen....

Godmorgon bloggen!
Suuuck,ännu en dålig uppdatering igår,men hinner verkligen inte blogga så mycket nu
för tiden.Så mycket som händer.Har plyggat så jag vet inte vad,men spanska provet igår gick
super!Jätte nöjd är jag faktist!Menmen efter skolan drog jag hem till alice,följde med och kollade
när hon&amanda red.Var jätte roligt,dom hade hoppning så det var jätte kul att
kolla på.Alice fick grey cliff stackarn,ramlade av en gång..Men annars såg det jätte fint
ut när hon hoppade!Menmen jag kom hem ganska sent igår,typ runt nio och då vart det
så att jag åt sen hoppade jag fort in i dushen,sen så kollade jag på andra avenyn ett tag.
Somnade väll runt tio tiden.Var verkligen jätte trött!
Men idag är det torsdag sötnosar!Och sista dagen för mig att gå i skolan den här veckan,
är ju ledig imorrn för ska ju åka skidor.Fast blir så att vi bara åker skidor på lördagen för imorrn
kommer det bli typ jättedåligt väder,alltså typ dimmigt och regnigt och sånt.Och då blir
det att shoppa i kupolen!Trevlans!Men idag vet jag inte riktigt om jag skulle göra något,får se
helt enkelt annars får det bli en ''bloggdag''med bra uppdatering,det lovar jag!
Men nu ska jag snart dra till skolan,vi hörs senare.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0