dålig uppdatering...

Godkväll alla söta bloggläsare!
Förlåt för en dålig uppdatering,men har inte hunnit.Har kollat på film hela dagen.Som tillexempel flickan som lekte med elden,män som hatar kvinnor och den senaste luftslottet som sprängdes.Nu när jag sett alla så tyckte jag att luftslottet som sprängdes var bäst!Haha,iallafall så var jag och fikade också idag med hela familjen.Mysigt,mer har jag inte gjort.Tog en dush nyss också och det var så himlans skönt.Har gått runt med pyamas nästan hela dagen.Sen så har jag valt fram kläder tills imorrn också,så slipper jag göra det imorrn.Kommer vara något otroligt trött att jag nästan inte märker att jag gått upp ur sängen.Men det ska väll ändå bli lite kul att gå till skolan,eller nej inte ett dugg!Nu ser jag fram emot påsklovet som är om tyg 4 veckor,lääääängtar!Men ska snart sätta på en film,eller kolla om det är något bra på tv.Får se om jag bloggar mer ikväll.Puss!

i fredags,innan nixtafesten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0