fan på måndag börjar skolan!

Godkväll alla söta bloggläsare!
Vet har inte bloggat så mycket idag,men har inte hunnit.Drog hem till julia babe vid ett och då va hampus där..Kollade på film,scream och snackade.Haha och sen innan hampus drog sminkade vi honom.Haha fan va kul det va,men både jag&julia fick skuldkänslor sen när han drog...Ojoj,haha menmen drog hem sen vid sex och då kom brorsan och hans kompis och hämtade mig.Och då åkte vi till coop och köpte godis,diggestive marabou såklart.Sen lite läsk och sånt,goooott!Men sen drog vi hem och käkade god mat.Mamma fyller ju år idag,så blir att vara hemma hela kvällen.Kanske lite tråkigt men vill heller inte dra ut när hon fyller år.Hennes dag vafan!Men iallafall idag är det ju lördag,och snart börjar vi skolan...På måndag ju och shit vad det här lovet har gått fort men det är ju typ bara 4 veckor kvar till det är påsklov och det kommer gå grymt fort ju!Längtar redan,men hörrni idag är det bara en vecka kvar tills jag fyller år!Haha den här veckan kommer gå grymt långsamt.Menmen nu ska jag kolla på melodifestivalen pöss!

sköön bild,haha jag mitt i allt

Kommentarer
Postat av: Natta

okej :)<3 haha skön bild

2010-03-06 @ 21:11:35
URL: http://onlynattaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0