fått 1000 kroner!

Godkväll älsklingar!
Har precis kollat på sex and the city äääälskar!
Aja morfar kom iallafall för något
tag sen,fick en rätt så snygg sne väska av honom.Haha vad kan man säga?
Kommer nog inte direkt ha den varje dag..Men på
sommaren kommer den att vara
sjukt snygg!Sen fick brorsan och jag 1000 kroner,är ju för att jag fyller
år och sen så att vi inte träffar honom så ofta,vart asglad!
Behöver pengar för det ska
jag ta med när jag åker till romme.Har jag berättat om det?
Ska nämligen åka till romme nästa fredag
riktigt tidigtklockan sex något ska vi åka och träffa dom andra vi ska åka med.
Kommer bli asnice!Men det betyder ju att det inte
kommer att bli någon bloggning fredag och lördag,men det gör ju inget.
Ska iallafall åka skidor med skitungarna olle&ture.
Sen så såklart shoppa i kupolen(shoppingcentrum).
Kommer bli så jävla kul!Fast lite tråkigt att inte rida menmen.
Det kan jag nog klara mig utan.Menmen vad gör ni då?Själv gör jag inte så mycket.
Har precis käkat,köttbullar,potatis&brunsås mums!
Hahahahahah ajuste imorrn ska klassen käka frulle i skolan haha,
fast lite gött asså för då behöver man inte göra det så tidigt.Alltid när jag äter frukost
så mår jag alltid illa sen kommer jag ja mer tid på mig att fixa mig,vilket är ett +!
Har inte så mycket mera att säga,ska väll kolla
på tv ikväll och chilla galet som man brukar säga.
Hörs senare,PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0