fick sötaste mon cherie på ridningen!

Hejsan bloggen!
Förlåt har inte skrivit på typ hela dagen?Men börjar med skolan idag då!Den var väll som vanligt bra,men lite jobbigt om man har klassråd så äre alltid killarna som ska bestämma..Hm..Men iallafall så efter skolan drog jag&alice hem till mig och kollade först lite på film och sen satt vi vid datorn.Vid tre åkte jag till stallet och fick sötaste mon cherie gick verkligen superbra!Mon cherie var jätte fin&glad!Vilket är ovanligt.Men hon är iallafall lite sur i spilltan.Haha efter ridningen snackade jag&emilia om att rida privatlektion och blir så att vi gör det på söndag.Super kul!Kommer ha dom söta små hästarna donna&ida.Ser verkligen fram emot det.Menmen nu har jag precis dushat&fixat mig,ska snart iväg hem till linnea och träffa henne och boysen samuel&calle trevligt trevligt.Men ska väll dra typ nu.Men ni får ha en bra fredag.Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0