frukost i skolan?

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Sovit gott?Det har jag!Somnade jätte tidigt igår,låg och kollade på en film
och den så somnade jag bara till den.Vaknade runt kvart över sex imorrse av att
mamma kom in och väckte mig..
Låg var till 06;20 för orkade inte riktigt gå upp.Har iallafall
nyss dushat,sminkat mig och sånt.Kom på att det var lite dumt att sminka sig
idag för har ju idrott sen...Menmen inget jag kan göra åt det nu,förutom att
ta bort det och det är lite onödigt.Aja ska iallafall
snart dra till skolan då vi börjar med att ha mentorstid och då ska vi äta frukost.
Hahaha!Menmen efter skolan drar iallafall jag&alice hem till mig,sen vid tre tiden så drar jag till
stallet för att rida.Ska bli superkul!Har bara dressyr men det ska ändå
bli kul.Vill ha min älskling robbie,men tror verkligen inte jag kommer få honom.
Om jag får typ en dålig häst eller nått så ska jag säga att
jag faktist fyller år imorrn.Det är ju faktist sant!
Men nog snack om det.Ska snart dra till skolan som sagt,men vi hörs
när jag kommer hem eller nått.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Natta

now you can dream han är miiin :D<3

2010-03-12 @ 17:28:37
URL: http://onlynattaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0