fyfan va kul det va:D

Hejsan bloggen!
Nu är jag hemma från nixtafesten och fyfan va kul det va!Först kom brudarna till mig julia,mickis,bella&lollo och då sminkade vi oss och fixade oss.Sen drog vi ner till tåget och träffade natta&elin där.Hahaha,sen vare så att ingen utav oss hade tågremsa med sig.Och vi tänkte lixom,näe men det är lugnt.Ingen kommer att komma och sånt.Så vi sätter oss längst bak i tåget vid dörren och gissa vad som kommer ut då?Två killar som frågar efter tågtremsa eller busskort,och fyfan va jag vart rädd.Jag ba;men vi det här har aldrig hänt och kommer aldrig hända,shit var skit rädd.Sen efter lite flörtande så gick dom med på att vi fick åka gratis.Va ändå bara två stationer.Men men när vi kom till nixta var klockan runt nio och det var då festen va igång.Hade sjukt kul och dansade så jävla mycket.Haha,men tyvär så har man sånna himlans överbeskydande föräldrar som kom och hämtade mig halv elva.Vart inte lite sur då,men snälla hampus väntade på mig tills dom kom.Men lyckad kväll säger jag bara!

Iallafall så red jag iallafall söta pizzaro andra gången i rad idag.Gick super!Fick bra bedömning av min ridlärare också så lite bra borde det ju ha gått?Hahah men nu ska jag snart tvätta bort sminket och allt skit,hörs senare eller imorrn.Pusspuss!




söööööööta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0