godkväll!

Godkväll alla söta bloggläsare!

Somvanligt så är min uppdatering så dålig på dagarna nu för tiden!Men har inte hunnit.
Skolan idag har vart helt okej!Ganska bra faktist,började 08:10 och slutade
15:45,men dagen har faktist gått ganska fort,drog till centrum med
linnea efter skolan och käkade kebab.Mums!Träffade på adam också.
Drog runt lite i centrum sen drog vi till linneas pappa för vi frös som faaaan!
Menmen nu är jag iallafall hemma och har precis tagit ett lååångt
bad.Var hur skönt som hellst.Hade annsiktsmask och hårinpackning.
Så nu känner jag mig verkligen superfräsh!

Yeeees imorrn är det fredag,har ni några planer?Sjäälv har jag självklart
planer,först skolan sen efter det tror jag att jag drar till centrum,
och sen senare blir det att rida.Äntligen,har ju verkligen längtat.
Senare blir det nog att dra ut och träffa vänner,och umgås.Så trevligt!
Är ju trotsallt fredag
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0