godmorgon!

Godmorgon bloggen!
Nu har jag precis fixat mig och sånt och ska snart
dra till skolan!Börjar med att ha träslöjd,skööönt!
Var ju sjuk för en vecka sen så nu får jag göra färdigt min
ehm... väldigt försenade present till mamma,men köpte ju faktist något
också...Aaaaaw snäll jag är.

Menmen efter skolan ska jag nog dra hem och plugga som fan till
spanskaprovet på onsdag,har inte pluggat
så himlans mycket så kanske bäst att börja nu!
Sen så ska jag väll bara ta det lugnt,första dagen på veckan juvafan!Hahaha.
Ajuste jag skrev ju inte så mycket mera igår men gjorde inte så mycket,
dushade och kollade lite på wipeout som jag bara tyckte
var onödigt.Nej men det var bättre förra gången.
Kollade iallafall liten stund på wallander sen klockan nio,
kollade tills den långa reklamen alltså till typ tio något.Hatar
verkligen när det är sånna där långa reklamer,somnade ganska fort sen också.
Men nu ska jag snart dra till skolan.Vi hörs!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0