godmorgon!

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Sovit gott?Det har jag!Somnade ganska tidigt men låg iallafall och kollade på
johan falk fast sen när den låååånga reklamen kom stängde jag av
och somnade nästan direkt.Sen vaknade jag imorrse vid typ sex tiden,
suck!Men somnade om till kvart över,och nu har jag precis dushat&fixat mig!
Ska snart dra iväg till skolan,då vi börjar med att ha träslöjd.
Kill me!Och sen har man ju med världens  sämsta lärare.
Aja får väll stå ut..Eller nej det gör jag inte!Haha.
Men efter skolan vette jag fan va jag ska hitta på.Tror jag drar hem
och tar det lugnt,kanske pluggar lite.Får se!
Menmen vi hörs iallafall senare.
Puss!

kofta;h&m
linne;h&m
jeans;jc


Kommentarer
Postat av: roos

gud vilken fin kofta!

2010-03-22 @ 09:51:35
URL: http://withme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0