godmorgon sötnosar!♥

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Sovit gott? Det har jag!Somnade verkligen jätte tidigt,typ vid nio
eller något.Jätte skönt!Och imorrse vaknade jag typ sex och
var jätte pigg!Låg iallafall kvar till kvart över sen gick jag upp,dushade och
fixade mig lite.Har bara lite mascara idag och håret uppe i en bulle.
Känns jätte bra att inte ha smink i hela annsiktet idag..

Menmen efter skolan ska jag vara med bästavän,känns som om det var
typ 100 år sen jag träffade henne men senast var i fredags.Haha.
Ska vara hos mig så vi hörs nog när jag kommer hem och sånt.
Men nu ska jag snart dra till skolan.Suck!
Puss på er!

bild utanför vårat fönster just nu,visst ser det
hääääärligt ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0