godmorgon!

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Sovit gott?Det har inte jag,vaknade mitt i natten av att man hörde någon som stod och spydde som en jävla galning,hm..Ja man undrar ju vem det kan ha vart.Aja somnade fort om sen,så blev väll så att jag somnade runt halv två.Skulle ju komma upp halv sju imorrse.Men gud så bra det gick,mamma kom upp och väckte mig runt halv sju.Haha kommer knappast ihåg det.Vart iallafall så att jag gick upp tio.Idag vet jag verkligen inte vad jag ska hitta på,ska kolla på film hela dagen tror jag.Och bara ligga och dega i soffan.Och fyfan va det känns jobbigt att börja skolan imorrn,då får man börja plugga och allt sånt skit igen.Fast hoppa att man inte behöver ha några läxor veckan vi börjar igen.Aja hursomhellst så har jag precis käkat frukost och ska väll snart dusha.Men vi hörs senare.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0