hemma!

Hejsan alla söta bloggläsare!
Nu är jag hemma!Wiho.Har inte hunnit skriva något mera i romme,
men har gjort en hel del saker.Första dagen alltså i fredags
kom vi ju dit,och då vara så dåligt väder så vi gick till kupolen och shoppade lite.
Köpte smink och en ny tjocktröja!Andra dagen var det kanon väder!
Asvarmt och solen sken starkt.Då passade jag,pappa,peter,olle&ture
på att åka skidor.Va rätt så mycket folk men jätte härligt var det!
Åkte i 4 timma eller något sånt.Sen drog vi tillbaka till hotellet
och chillade lite.Vart fort rastlös så pappa&jag åkte en snabbis
in till kupolen igen och handlade det sista.
Dp köpte jag en jätte söt kofta,ett linne och lite annat skit.
Menmen kom hem för kanske 2 timmar sen och har precis dushat och
fixat mig,ska snart dra hem till linnea,och kanske träffa några.
Menmen vi hörs när jag kommer hem m bilder;)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0