hemma från haninge!

Hejsan bloggen!
Nu är jag hemma från haninge,vart att vara där en snabbis.Typ en och en halvtimme.Men hittade allt jag behövde,ett par jeans,skor,kofta,tjocktröja och sen lite underkläder.Men hade en jätte mysig dag med min kära mamma!Haha..Åt iallafall på donken,då jag tog en kyckling macka eller vad det nu är ?Och en milkshake.Ska snart dra och möte julia vid tågstationen,sen ska vi träffa mickis och snacka om ikväll om det blir att sova hos henne?Skulle sovit hos mig men gick inte av någon konstig anledning,men laddar nog in bilderna lite senare eller imorrn.Får se om jag hinner.Men vi hörs senare.Puss!

Kommentarer
Postat av: Christianirmelin

Hello, any body here???

2011-02-02 @ 18:52:31
URL: http://christianirmelin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0