hemma!

Hejsan alla söta bloggläsare!
Förlåt för sån usel uppdatering,men har verkligen inte hunnit.
Hade det skitroligt igår..Drog ju och käkade pizza med linnea&adde,sen
träffade vi samuel och senare på kvällen kom theo.Kollade för det mesta på tv och
käkade samma godis vi ätit i 2 kvällar nu tror jag...Hahaha.Killarna drog runt
halv två tiden och då fixade vi oss,alltså tog bort sminket och sånt.
Sen kollade vi på film och linnea snackade med theo
för att en grej hade hänt och sånt.Sen vid två-halv tre somnade jag.Haha,
somvanligt.Linnea tror jag somnade runt halv fyra något?
Menmen idag vaknade vi vid nio för att vi ställt larm på mobilen och då ringde vi direkt
killarna som kom med ett bums(eller inte)Nej där skojade jag faktist.
Tog en evighet innan dom kom.Men då fixade vi frukost åt dom och oss!
Snäälla vi är..Haha men alla var så sega efter frukosten så vi gick ner till
linneas rum och typ alla somnade i linneas säng och extrasängen,utom jag som kollade
på the hills!Hahah..Menmen kom hem runt tre något och har inte gjort så mycket,käkat lite.
Ska snart ta en dush..Känner mig så ofräsh och
allt så kanske blir ett bad istället?
Får se heltenkelt..

Imorrn blir det nog att följa med julia till stockholm...
Ska följa med henne till sjukhuset och sånt.
Menmen vi hörs senare,och tyvär så har jag inga bilder
från igår...Glömde tillochmed kameran.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0