lyckad kväll igår!

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Sovit gott?Det har jag!Somnade vid ett-halv två tiden igår och vaknade vid
tio idag.Måste bara säga att gud vilken rolig kväll det va i går.Var skit mycke folk där
och jag gav 2 killar dissen när dom kom,haha.
Men kul hade jag&mina brudar!Vart bara lite problem hemma
och innan vi skulle dra,men när vi väl kom dit var festen igång.
Fast det var väldigt några där som jag kännde igen.

Aja vad händer idag då?Själv så ska jag nog ner till centrum eller något och träffa
julia&hampus.Sen ska jag leta efter min mascara jag tappade
bort igår,haha oups!Om jag inte hittar den så köper jag ny idag istället,den var
ändå nästan slut,eller nästan iallafall!
Men nu ska jag försöka dra mig upp ur sängen och dusha och sen fixa mig,
funderar på att ha mittbena idag igen..Vart ganska snyggt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0