mår bättre

Hejsan alla söta bloggläsare!
Har precis käkat och det gick faktist att äta.Eller åt mindre än halva.Men nu har jag iallafall lite mat i magen,och jag mår faktist mycket bättre.Ikväll blir det bara att vara hemma och kolla på tv m mamma i think....Pappa är på möte,så blir bara jag,borsan&mamma.Kan inte bli bättre,haha nej jag skoja bara.Kollade iallafall nyss på''luftslottet som sprängdes''såg bara lite utav den igår,och det var klart den bästa av dom alla tre!Men ska snart kolla på tv med mamma,och det blir det bara att dega i soffan och ha det mys.Har haft en himlans tråkig dag idag,inget har lixom hänt.Åhh hatar att vara sjuk men hoppas på att gå till skolan imorrn.Känner verkligen för det.Fick nyss reda på att vi kommer ha ett spanska prov i alla kapitel i boken,Greeeeat!Jag som verkligen vart med på lektionerna nu för tiden.Men nu är det ändring på det.Ska plugga så jag vet inte vad och få alla rätt på spanskaprovet.Eller aa,nästan alla.Men kommer inte gå för hur mycket jag än pluggar så får jag aldrig in det i huvet,fan varför ska spanska vara så svårt?Får väll bara hoppas på att det kommer gå bra.Men nu ska jag kolla på tv m mamma.Hörs senare.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0