matteprov nu på morgonen

Godmorgon alla söta bloggläsare!:D

Sovit gott?Det har jag!Somnade rätt så tidigt,vid tio.Har märkt att jag somnat tio
varenda kväll nu i typ en månad.Förutom helger då;).Men har iallafall precis
fixat mig och ska snart dra till skolan,har matteprov nu på morgonen och shit
hur ska det gå?:OHaha,men igår kväll satt jag och jobbade på i
matteboken på det vi har prov på och jag gjorde 20 tal,och det är det vi
typ har prov på så känner mig ganska säker på att det kommer gå bra.
Hoppas jag iallafall!:O

Efter skolan ska jag iallafall köpa skor!
Vet ett par svarta tygskor jag ska få,sen ska jag försöka med mamma
att köpa ett par converse till mig.Är lite sugen.Men nu ska jag snart dra.
Vi hörs senare.Puss på er alla söta bloggläsare!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0