mohahaha

Godkväll alla söta bloggläsare!
Hur är det med er då?Men mig är det finfint,riktigt bra faktist.Följde med julia upp till sjukhuset idag och kollade hennes stygn,efter det körde vi förbi burger kíng och käkade där.Gott!På hemresan mådde jag lite illa,gör alltid det när jag åker på motorvägar och sånt.Men det blev fort bättre.Drog hem till julia sen och inte gjorde så mycket.Satt vid datorn,och lite sånt.Hennes sötaste syskon var ju där...Ehm mina bästisar lixom broooorsan!Nej skoja bara,drog hem sen vid 6 tiden med pappa&marcus.Då käkade vi taaaaaacos.MUMS så gott!Sen åkte marcus och jag iväg och köpte lite gottgott,köpte en b&j,så j*vla länge sen ju.Var värd det faktist för städade mitt rum idag..Haha *stolt*.Men det var ju så att om jag inte hade städat det så skulle det inte bli något med haninge..Ajuste är jätte sur över en sak,haha suckers vet ni vad?Det ska jag inte berätta för er för det är lite privat..HAHAHAHAHAHA!Nu ska jag ringa julia och berätta vad...PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0