nu åker jag!

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Gud vilken stressig morgon,började med att jag vaknade vid
halv sju,och då hoppade jag direkt in i dushen sen vare bara
att packa lite smått.Men nu är jag äntligen klar.
Jag tänker inte ha med mig så jätte mycket saker,vem vet jag kanske
shoppar jätte mycket när jag är i bårlänge.Alltså i kupolen då.
Haha många gånger jag sagt att jag ska till kupolen har dom bara
undrat om jag ska till polen?Hahah skumt...
Menmen ska snart åka nu,omg 4 timmars bilåkning...
suck...Men vi hörs när jag kommer hem på söndag,
hoppas jag inte kommer hem med brutna ben och armar nu.
HJÄLP! Hahaha,puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda the great one! :D

Jag är en av dom som undrat om du ska shoppa i polen (a' <3

2010-03-19 @ 18:28:51
URL: http://ttake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0