ny mobil!:D


venne om ni ser vad det är men typ det jag fick idag!
Godmorgon alla söta bloggläsare!
Har ni sovit gott då?Det har jag!Somnade som 13 och vaknade
som 14.Eller somnade rätt så sent inatt.Vid halv två-två.
Var så pirrig inför morgondagen.Menmen imorrse vaknade jag redan vid sju
av att mamma&pappa kom sjungandes in i mitt rum,fick underbara presenter.
Är supernöjd!Och först så ficm jag allting utom mobilen då vart jag lite ba såhär;
aha okej a men tack så mycket!Sen gick mamma ut och hämtade ett till paket
och där låg mobilen.Började nästan gråta vart så himlans glad!
Sen så fick jag ett jätte fint halsband av brorsan som det står Rebecca på.Verkligen superfint!
Menmen vid tolv tiden kommer bästavän hit också,ännu mera roligt!
Har iallafall precis dushat och ska snart äta frukost och fixa mig lite,
ska nog dra ner till centrum
senare..Bara det att julia vet inte om det än.Hahahah!Men hon går nog med på det.
Är ju faktist min födelsedag!Nej jag skojade bara,Men vi hörs senare.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Natta

hihi det var så lite så :)<3

2010-03-13 @ 10:21:53
URL: http://pnlynattaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0