nyss fixat mig!

Hejsan alla söta bloggläsare!Vad gör ni då?
Själv gör jag inte så mycket,har precis fixat mig och sånt.
Sitter och väntar på att julia ska komma hit.
Hon kommer nog runt tolv tiden skulle jag tro.Tror vi
drar ner till centrum en stund sen för måste köpa kontantkort till mobilen.
Har ju typ bara 1 krona och kan inte smsa på bara det.
Nu när man fått lite pengar också;).Men ska spara det mesta till fredag
då jag åker till romme och åker skidor&självklart shoppar!Längtar verkligen till det.
Fast ska försöka att inte handla upp alla pengar.
Sen så ska jag fixa med ett halsband jag fick imorrse,
ska korta av det lite för det var lite för långt.Så det är väll typ
det som händer idag.Sen så ikväll så är det ju melodifestivalen som gäller!
Ska ni kolla på det?
Jag ska verkligen kolla på det!

ÅHHH vad jag längtar tills imorrn också,ska ju ha privatlektion
m emilia då,det är typ hopptävling innan i stallet,
så åker väll upp dit vid tre tiden för att kolla lite,sen vid
5 tiden ska jag rida söta ida!Kommer bli superkul,verkligen.
Men nu ska jag nog snart ringa julia,vi hörs senare.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0