nyss kommit hem!

Hejsan bloggen!
Nu är jag hemma från min&emilias privatlektion,hehe öote roligt ju för hästan jag skulle rida(ida)hade jag aldrig ridit förrut men det gick väll ganska bra!Några ''sparka backut''men annars var det jätte roligt.Men i slutet så vara vi tvugna att göra kaptens vändningar och allt.För er som nu inte vet vad det är så ska man sitta damsadel,ta höger arm fram och vänster hand bak och sen komma på mage och dra sig upp från sadeln,haha vettefan om ni fattar nu men var grymt jobbigt!Hahah när jag skulle resa mig upp och sätta mig på sadeln igen tog det hundra år för ramlade av verkligen hela tiden.Sen skulle vi sitta grodan ett helt varv,och då skulle man inte nudda sadeln med armar eller ben.Skit jobbigt men det andra var ju jätteroligt på dom små söta hästarna!Hade bara dressyr men det var lika kul det.Ska lätt ha privatlektion någon mer gång.Menmen efter det drog jag&linnea hem till mig och käkade.och nu har hon precis dragit så ska väll hoppa in i dushen nu och sen plugga lite sen blire tv.Både wipeout&wallander.Trevligt!Men vi hörs senare.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0