plugga är tråkigt

Hejsan alla söta bloggläsare!
Nu är jag äntligen hemma från skolan,va faktist en rätt så skön
skoldag!Kan inte påpeka att jag jobbat så bra på lektionen...
Eller typ på alla lektioner utom matte och engelska!
Sista lektionen hade vi iallafall spanska och då pluggade jag till
spanskaprovet som är på onsdag,kan faktist nästan allt.Eller lite glosor
och sånt som är kvar att plugga på lite,men har pluggat i kanske 45 minuter
hemma också så det börjar äntligen fastna i huvet!

Just nu sitter jag iallafall och kollar på tv,väntar tills att klockan ska bli
4 för då börjar favoritprogrammet ''top model''Loooove it!
Sen efter det ska jag nog plugga mera,åhh suck!
Hatar att plugga men vem gör inte det?Det måste nog vara
bland det tråkigaste som finns,menmen vi hörs senare.
För nu börjar fasvoritprogrammet.Men vi hörs
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0