pluggat som faaaan


Min otroligt älskade mobil!
Hejsan bloggen!
Puh!Nu har jag pluggat så mycket så jag vet inte vad..
Har nästan pluggat hela dagen,haha nej där överdrev jag.
Men har typ pluggat en halvtimme,sen suttit vid datorn,sen pluggat mer,
sen käkat och ja ni fattar.Menmen just nu sitter jag iallafall
i vardagsrummet och kollar på tv med mina otroligt osociala föräldrar.
Ska snart sätta mig i köket och fortsätta med pluggandet,sen tvätta bort sminket
och sånt...Imorrn äre tisdag och då ska jag inte göra så mycket.
Plugga.Suck!Mycket pluggande i know.Och tro mig,
det är grymt tråkigt!Finns inget tråkigare,men ska väll
fortsätta med pluggandet nu så hörs vi senare eller imorrn.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0