red pizzaro!

Hejsan alla söta bloggläsare!

Så nu är jag hemma från stallet och det gick faktist bra!Fick söööta pizzaro
som var hur duktig som hellst!Fast ville ha min bebis robbie,menmen.
Hursomhellst så har jag precis dushat och ska börja fixa mig snart!
Ska träffa linnea senare och förhoppningsvis så kollar vi på
let's dance,är ju final , vilka ''hejar'' ni på?Egentligen så spelar det
inte så stor roll vem utav dom som vinner,men har alltid
''hejat'' på mattias älskling så jag hoppas han vinner.

Men vad händer i helgen då?Själv så har jag massor av planer!
Eller så som det ser ut nu så ska jag sova hos linnea imorrn,
ff ju!Hahah.Kommer bli galet kul.Sen på söndagen
ska jag försöka tvinga med linnea till farsta,hihi har inte
frågat henne än.Men päronen ska dit och jag är väldigt sugen på
att shoppa lite.Somvanligt!Haha,men måste ju somsagt
snacka med linnea innan om hon vill följa med!Men nu ska jag
fixa mig lite och välja kläder,Hörs nog senare.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: angelica

Åh pussa robbie från miggggg!

saknar min fina kille

2010-03-28 @ 19:00:50
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0