sista inlägget!

Hejhej bloggen!

Förlåt men har inte hunnit skriva något idag,skoldagen var helt okej!Rätt så bra,
den gick ganska fort.Efter skolan drog jag,luhh&samuel och käkade pizza.
Hahaha tjockisar!Men gott är det.Hann inte sitta där så länge för
 samuel hade rätt så bråttom.Gjorde sällskapmed honom till centrum
 då vi kollade i affärer och sånt.Drog hem sen vid fem tiden
till mig och haha hade askul,käkade sen också.Linnea drog nyss och just nu sitter jag
och kollar på hockey m pappa.Booooooooooooooooooring!

Ska snart tvätta bort sminket och lägga mig i min säng och kolla på andra avenyn
som börjar vid nio.Får bli sista inlägget för idag men pallar inte blogga mer idag.
Är jätte trött också!Så kommer nog somna fort ikväll.I hope!
Ajuste kom på nu att vi har ett engelska läxförhör imorrn,men
har inte ens tagitupp pappret på det man ska plugga på.Men det är ganska
lätt så ska inte ens plugga ikväll tror jag,orkar inte det.Men
snart är det påsklov och fy fan va skönt det ska bli.Men vi hörsa imorrn.
Puss&godnatt alla söta bloggläsare!

luhh<3bcu
love you bästavän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0