sista inlägget för idag!

Godkväll alla söta bloggläsare!
Shit så trött jag börjar bli. Ligger i min säng just nu med datan i knäet och kollar på något tråkigt på tv...Har percis kollat på BECK också,äälskar dom filmerna och tror jag sett typ alla. Men sjukt bra är dom. Ska iallafall snart stänga av tvn och datorn så tänkte att det här skulle bli sista inlägget nu. Ska upp väldigt tidigt imorrn också redan runt 8-9,ska träffa julia i centrum runt elva något..

Men hörrni när jag tittar i min blogg så är den väldigt tråkig med bilder och sånt,alltså att jag typ aldrig laddar upp nya bilden men det är så att min diggetalkamera laddas ut på direkten,sen min mobilkamera är nog den sämsta som finns.Men jag fyller faktist år om 11 dagar och då önskar jag mig en mobil.Tror jag kommer få den jag önskar mig för mer än typ 3 veckor sen frågade mina föräldrar exakt vad den hette och vilken färg och allt. Men kan ju inte säga för mycket men vill verkigen ha den för på den mobilen jag har nu bara åker det av knappar från den hela tiden. Okej jag kanske inte är så jätte rädd om den men ändå sk*t mobil säger jag bara!
Men hare bra,puss hörs imorrn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0