sista inlägget!

Hejsan bloggen!
Får bli ett snabbt inlägg hära för snart börjar favoritprogrammet,gissa vilket?
Andra avenyn såklart!Hehe,eller börjar typ om en kvart så har lite tid för bloggen ofc.
Men iallafall så har jag precis valt ut kläder för imorrn.Får nog bli linne,tjocktröja och leggings/strumpbyxor.
Är så himlans skönt väder ute så kan ju snart börja gå med sommarkläder.
Men det är ju grymt skönt med skinnjacka också.
Åhhh loooooove it!Sitter iallafall och planerar med en kompis om att vi ska
ha privatlektion på söndag,riktigt trevligt!Dagen efter min födelsedag också.Haha.
Menmen vad händer imorrn då?Vet inte om jag kanske skulle vara med julia,
Min morfar kommer imorrn också och ger mig massor med
presenter,och pengar hoppas jag!
 Nej men kul att han kommer för träffade honom sist i julas i think.
Åhh är superglad just nu.Kan inte sluta tänka på att jag fyller år om 3 dagar.
Och tänk om jag får en mobil,börjar tveka lite på det men man kan ju alltid hoppas.
Och om det inte är det ska jag nog köpa en för mina egna pengar.Står inte ut med den
mobilen jag har nu,så jävla sämst ju.Allt är dåligt med den mobilen,
hur seg som hellst,dålig kamera,dåligt ljud i mp3.Jävla plastmobil också.Går ju sönder delar
på den exakt hela tiden.Men nu ska jag inte låta det gå ut över er
ääälsklingar!Men snart börjar andra avenyn.
Hörs imorrn.PUSS&GODNATT sweet dreams babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0