sjuuuuuuuk

Hejsan bloggen!
Ja,nu kanske ni vill veta orsaken till att jag inte bloggat idag,men så här vare.Imorrse vaknade jag kvart över sex och var jätte pigg!Sen när jag åt frukost så mådde jag skit,så la mig en stund i soffan och ja då spydde jag.Två gånger,så va hemma idag.Har legat på soffan hela dagen och kollat på tv och säkert 100 filmer.Väldigt tråkigt.Mår fortfarande dåligt men lite bättre iallafall,har knappast ätit något på hela dagen men när man har typ maginfluensa så är man verkligen inte hungrig.Men jag hoppas på att få komma till skolan imorrn.Vill inte ha missat något,om vi har läxor eller något sånt.Aja men har väll inte så mycket mera att berätta om.Tog nyss en dush och om jag får vara ärlig så var det lite jobbigt,kunde knappast stå upp.Bara vinglade till lite och det var riktigt läskigt.Aja har också precis tagit en huvudvärkstablett för det bara dunkar i huvet.Verkligen inte min dag idag....Menmen ska snart käka också,får se hur det går.Men börjar bli lite hungrig faktist.Aja vi hörs nog senare,puss

åhh så söt,bästavän från i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0