snart stallet!

Hejsan bloggen!

Har precis kommit hem.Skolan idag var somvanligt lugn och kort!
Är ju fredag så slutade ju redan halv tolv.Efter skolan drog jag m linnea
till centrum och fikade först lite snabbt m pappa.Sen gick jag och linnea
runt lite i centrum.Tog bussen hem vid halv två och kom precis hem nu!
Ska iväg och rida om en timme så ska snart börja fixa mig lite
inför det.Är bara vanlig dressyr,men ska bli jätte roligt!

Ikväll blir det att träffa linnea och någon/några fler i think!Är så skönt att
det äntligen är fredag!Och faktist helg,ja en vecka kvar nu tills en
veckas långt påsklov!OM jag längtar!
Hahaha,men vi hörs nog när jag kommer hem från
stallet.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0