snart tandläkarn


outfit!
Kofta;vero moda
linne;H&M
jeans;jc

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Sovit gott?Det har jag,somnade runt tio-halv elva och vaknade vid
halv sju imorrse,skulle egneltigen försöka komma upp sex...Men gud så lät det var då.
Men iallafall så skyndade jag mig in i dushen,fönade håret och sen plattade det.
Sen sminkade jag mig lite också.Inte så mycket.Ska ju till tandläkarn nu på morgonen...
Åhh jag är nervöös! Ska ju laga och är verkligen super nervös över det.
Men det kommer nog gå bra!Idag iallafall
ska jag färga håret.Behöver verkligen det för har fått utväxt
sen sist,och sen så vill jag ha en lite mörkare hårfärg.Typ sån jag hade förut,
i sommras...Men slutar iallafall halv fyra idag så rätt så lång dag i dag.
SUCK!Men har ju ganska så sköna lektioner,har håltimme sen också.Niice!
Åh juste jag vet att jag inte bloggade så mycket mera igår kväll men det var så att jag gjorde
klart massa saker i svenska och sånt.Så klänns rintigt skönt att ha gjort lite utav det!
Men nu ska mamma&jag snart åka.Vi hörs senare.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0